maanantai 12. joulukuuta 2011

vähän ehkä väsymystä ilmoilla

Ai miten niin tämä tyttö on väsynyt. Tulin just töistä kotiin ja menin hakemaan pyykit kuivurista. Siinä viikkaillessani tovin, aloin miettimään, että hmmmm..Asuuko mun kans joku mies, koska olin viikannut omaan koriini kasan miesten paitoja ja housuja.  Hmmmm. Joo, ei asu. Viikkasin sitten naapurinpojan vaatteet siinä sivussa kun omanikin. Vähänkö nauratti. Onneksi poikaakin nauratti.

Töissä sain armaat työtoverit vaikeroimaan tuskasta, koska lauloin koko päivän jotain biisiä, joka siis menee näin "Näiden tähtien alla, sua odottamalla, mä kulutan aikaani uskoen, että rakkaus on laava...tittidiii..." Yks työkavereista kävi kysyyn varovasti, että oonko rakastunut kun noin hempeitä laulan. No en ole, en edes ihastunut mutta huomennahan voin jo ollakin...

Jotenkin on ollut kuitenkin ihan hyvä fiilis koko päivän tänään. Vaikka ne muutamat kaverit ovat harmittavia. Ja olen jotenkin superväsynyt. Ja kaikki joululahjat on edelleen ostamatta, eikä sitä mun omaa joululahjatoivetta ole vissiin kuultu, paitsi että onhan tässä pari viikkoa aikaa vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti