lauantai 10. joulukuuta 2011

Minne ne lumet menneet on

Hetken se näytti siltä, että se talvi olisi tullut tänne. Salaa minun matkani aikana. Lentokenttä oli ihan luminen. Taksimies vakuutti, että lunta oli ollut jo kaksi päivää. Että ehkä se tuli tänne pysyvästi. Ei tämän lapsen riemua kauan kestänyt. Vettä sataa ja on mustaa. Toki ei tämäkään minua haittaa. En jaksa säästä valittaa, sille kun ei voi mitään. Mutta silti, olen pieni talven tyttö ja rakasta talvea. Joten sitä odotan.

Oikeastaan olen juuri nyt tyytyväinen tähän hetkeen. Kupissani on teetä, kaveripoika oli leiponut minulle pussillisen pipareita, koska pidän niistä. Minusta on ihanaa kun ihmiset ovat niin ihania ympärilläni. Hän jopa oli ostanut muotit ihan sen takia, että leipoo minulle.  Minä itse rakastan ilahduttaa ystäviäni pienin teoin ja olen ihan ihastuksissani, kun joku tekee minullekin niin.

Toinen ystäväiseni linkitti minulle biisin, joka kuvaa outoja pieniäsuuria tyttöjä jotka pitävät talvesta.

2 kommenttia:

  1. ihana kaveripoika ja ihana laulu. pihistin sen.

    VastaaPoista
  2. hän on ihana ja saat pihistää laulun, minustakin se on loistava .

    VastaaPoista