torstai 19. toukokuuta 2011

Mörrimöykky tanssii ja ruokopilli soi..

Että harmaudesta pääsee suuntaan mörrimöykky ja raivoava meri, ei helpota hymyn löytämistä. Kävelevä aikapommi, voi räjähtää milloin vain, se täällä tallustaa, varokaa sitä.
Hymyile, saat ihan varmasti takaisin äkäisen mulkaisun. Minulla on paha päivä. Minua vihastuttaa, pieni maailmaisuus, piittaamattomuus. Se, että ystävät ovat jälleen kaukana. Että minun aurinkoa arkeen tuovat ihmiset katosivat sieltä missä heidän pitäisi olla.
Minua vihastuttaa, että en osaa sanoa ei,  että olen saamaton joskus ja että minulla on niiskutustauti.
Eniten maailmassa ärsyttää se ettei kukaan ole täällä riitelemässä minun kanssani, mitä se auttaa yksin puhista. PAH!
Vihastuttaa minua sekin, ettei kukaan ota minua kainaloon ja sano, puhise vain, se helpottaa ja huomenna on jo kirkkaampaa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti