torstai 5. tammikuuta 2012

Minä haluaisin kertoa siitä miten ihastuin ja rakastuin...

mutta kun ei minulle ole sitä satua kerrottavana, niin kerronkin muutaman palan itsestäni.

1. minun rakkaus on kirjat. Joskus minulla on huone, joka on hyllyittäin kirjoja täynnä.

2. joskus kyllästyn ihmisiin. Joka ikiseen ystäväänikin. Ja sitten haluan olla yksin, vain ikävöidäkseni heitä kaikkia.

3. olen salamaihastuja. Ainakin kerran päivässä ihastun johonkin. Esim tänään ihastuin tuolla kadulla törmäämääni vähän rentun oloiseen poikaan. Oh sitä hymyä. Mutta yhtä äkkiä kun ihastun, yhtä äkkiä unohdankin ne.

4. olen myös salama tulistuja. Leimuan, räsähtelen ja poksun ihan liian helposti. Onneksi en ole pitkä vihainen räsähtelyissäni. Vuoden olen pisimmilläni ollut puhumatta parhaan ystäväni kanssa.

5. minusta kaikkein paras annettu lahja on sellainen, joka annetaan siksi, että toinen on vain tullut sinun mieleesi. Vaikka kesken kauppa reissun ajattelet toista ja ostat hänelle mandariinin, koska tiedät hänen pitävän siitä ja ajattelet toisesta kauniisti.

6. minä olen maailman epäromanttisin ihminen, mutta siitä huolimatta luen kaikkea romanttista hömppää ja katson hömppäleffoja. 

7. syön kaurapuuroni raejuuston kera

8. pidän muumeista, ystäväni sanovatkin minun olevan sukua Pikku Myylle. 

9. omaan kyvyn sanoa hankalasti, kärkkäästi, suoraviivaisesti ja sarkastisesti asioita. Mikä aina ei ole hyvä asia.

10. Kun hämmennyn, menen sanattomaksi ja pakenen paikalta.


Ja koska olen tänään kaikkien iloksi huudattunut tätä biisi kerran jos toisenkin, tässä se teillekin.

1 kommentti:

  1. Hienoja kohtia kaikki,
    en silti voi olla takertumatta tuohon kaurapuuro/raejuusto yhdistelmään.
    Kuulostaa melkoisen vinkeältä :)

    Kokeileppa joskus ruisleipää, juustoa ja banaanisiivuja, se on mun heikkous omituisten
    makuelämysten maailmassa !

    VastaaPoista