maanantai 14. helmikuuta 2011

Kylmää ilmaa

Jokainen uutinen kertoo, että on kylmää, pakkasta, kaikki palelee, minäkin.
Tänään onkin kylmä päivä, olen sisältä ja ulkoa jäätä, palelen, kaikkialla mihin menenkin on kylmää. Tiedän että se johtuu minusta, olen tänään kylmä, en osaa oikein sanoakaan mitään. Yritän esittää rohkeaa, annan palan olla kurkussa, toivon että voisin puhua mutta tyydyn olemaan hiljaa, yritän muistaa hengittää.

Katoan hiljaisuuden maahan kun en osaa sanoa enää mitään, hymyilen ja käännyn tuijottamaan johonkin, minne en edes pysty näkemään.

Tänään on ystävänpäivä, olen ystävä, näin minulle kerrottiin. Olen hyvä ystävä, olen rohkea ystävä, olen ystävä joka puree hammasta kun pelottaa ja käy taistoon, olen ystävä joka puolustaa omiaan, olen se ystävä joka halusi olla jotakin enemmän, mutta riittikin vain ystäväksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti